nice x 4

vardag | 2011-07-20 | 00:16:05 Kommentera här! » 0 st

YES! Fick igång vårt bredband, vet inte hur men på nåt sätt...
Aja, kom hem för en halvtimme sen från Lowe, jätte mysigt har vi haft det! Käkat gott och fotat mycket fina bilder!
Imorgon ska jag till tandläkaren 20 över 8 på morgonen, nice... sen skulle jag på Veronica Maggio konsert, men det är inte förän på torsdag. Det var ju ganska bra eftersom jag har utegångsförbud imorgon, ännu NICIGARE... Och nåt som är ännu niceigare är att jag just nu i denna stund har fått redan på att jag har 100 fler läsare per dag än vad som står i min statistik... Har inte sett det i min statistik för att jag inte haft en kod på min blogg blablabla, kul.
Slänger in en bild från förut:

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!